Blog?!

Zdravím :)

Nevím, co mě to tak napadlo, když jsem dnes 3 hodiny čekala na zápis na VŠ a znudeně procházela chodbami Právnické fakulty. Každopádně jsem se rozhodla založit si blog.
Není to pro mě zas taková novinka (ačkoli nemám facebook), mám 2 profily na instagramu - jeden osobní a jeden společný s kamarádkou o fitness, zdravém životním stylu, hodně jídla (hah) a tak různě :) 
Pamatuju si, že když mi bylo asi 11, blogy byly hrozně populární. Nejvíc asi o Justinovi, Avril Lavigne a všech těch našich tehdejších idolech. Co si tak ale vzpomínám, dost mě to bavilo a tak jsem si řekla - proč ne?!
V poslední době se v mém životě odehrálo spoustu změn. Odmaturovala jsem. Rozloučila se s gymplem. Skončila jsem juniorskou kategorii. Přešla do ženské. Začala jsem žít zdravěji než předtím. Začala jsem jíst lépe než předtím. Onemocněla jsem. Hodně. A vyléčila se. Snad :)
Na blogu budete moc sledovat jak příspěvky o cvičení,jídle a běhání (!!!) ale také články skrz naskrz Prahou (občas republikou) - ráda zkouším nové restaurace, kavárny, miluju cestování (hlavně vlakem), výlety a tak podobně :) možná tu přibyde i něco "z módy", ale myslím, že jen tak okrajově, jelikož sice miluju nakupování, ale tím to asi končí :)
A nakonec tu nejspíš budu sdílet vyjukaný studentský život studenta prvního ročníku Právnické fakulty Univerzity Karlovy, kde jsem se byla dnes zapsat :)

Snad se vám to bude líbit!
P.S. - budu ráda za jakoukoli odezvu - i negativní :)
P.P.S. - nedávno jsem se byla dost ostříhat a nemám žádnou aktuální fotku, tak se omlouvám))


Štítky: ,