30 Days Shred od Jillian


Čaute!
Tenhle článek měl přijít na řadu původně až v neděli. Úvod, fotky, výsledky, zhodnocení a řeči o super programu po kterém zhubnete milion
 centimetrů. Bohužel mi ale dneska došla trpělivost a rozhodla jsem se, že cvičit už nebudu (chápej cvičit s Jillian). A ne proto, že bych neměla
 vůli / čas / síly atd. Nejsem člověk, co se vymlouvá (proč bych si dělala tréninkový plán, když ho pak nechci dodržet, že), ale zjistila jsem, že mé
 téměř-každodenní cvičení nemá jediný výsledek! Nehledě na to, že jsem kvůli tomu omezovala fitko, protože "přeci ještě Jil" a to už nikdy!

Nejdřív se pokusím stručně shrnout, o co v Jillian jde.
Z názvu jste určitě všichni pochopili, že program trvá 30 dní. Je rozdělen na 3 levely. Jeden level cvičíte 10 dní, tzn. že během měsíce vyzkoušíte
 3 různé tréninky. Každý level se pak tvoří ze 3 "kol" - a každý circuit je tvořen 3 minutami posilování, 2 minutami kardia a minutou na břicho.
Ve videu to vypadá nějak takhle: circuit 1 > 3 mins strenght > 2 mins cardio > 1 min abs a třikrát dokola!

www.google.com

level 1 || level 2 || level 3
Levely jsou konstruované od nejlehčího po nejtěžší. Celou dobu máte při sobě 2 činky, doporučuje se 1kg, kdo chce, může samozřejmě vzít i těžší.
 Kromě Jillian je v každém videu ještě Anita a Natalie. A jaká je jejich funkce? Cvičit místo Jillian, když ona jen stojí a mluví. Ne, každá z dívek cvičí
 jinou "verzi" - aneb můžete si vybrat mezi lehčí (Anita) a těžší (Natalie) variantou.
Pro zpříjemnění programu je fajn si vytisknout jedno z těhlech "odškrtávadel" z googlu (a nebo si ho vytvořte sami, jako já):


A jak to tedy bylo se mnou?
Celý první level jsem odcvičila poctive až na 10.den. Zranila jsem si totiž rameno. Další den jsem tedy začala s druhým levelem, cviky na ruce
 jsem jela podle lehčí varianty a vynechala jsem dva dny - není to zas takový zázrak, abych po 12ti hodinách v práci šla ještě jančit s činkama
 do obýváku. Z posledního levelu jsem odcvičila jen 5 dní. A teď vám řeknu PROČ!
Dneska (25.den) jsem se totiž přeměřila. A výsledek? Ani jeden centimetr dolů - ani na nohách, v pase, přes boky, nikde. Samozřejmě, nečekala
 jsem žádné velké změny. Ty krásné progressy, které se propagují na internetu jsou totiž se slečnami trochu jiných rozměrů. Nebuď zlá. Jenže bohužel,
  neviděla jsem JEDINOU slečnu, která by před cvičením nebyla obalená tukem a i tak viditelně zhubla.
Tohle cvičení asi prostě nefunguje pro lidi, kteří už cvičí.


Nechci nikoho odsuzovat a fandím VŠEM, kteří se rozhodnout jakýmkoli způsobem cvičit. Ať chodí běhat se psem, cvičí u televize
 a nebo se odváží jít do fitka. Jen mám prostě pocit, že tenhle program je spíš pro lidi, kteří nejsou zvyklí cvičit a pak se rozhodnou
  se sebou něco udělat. Pokud tedy každý den sportujete, radši od toho nic nečekejte.
Jednoduše řečeno, pokud děláte
 nějaký sport, trénujete, běháte, cvičíte, ať doma nebo ve fitku, nečekejte moc výsledků. Rozhodně ne hubnutí (pokud ještě máte co
 hubnout), ale jedině zpevnění.

Když jsme u toho, abych byla upřímná, zpozorovala jsem na sobě trochu zesílení nohou (což se mi dnes na testech potvrdilo).
 Jen (ruku na srdce) si nejsem jistá, jestli za to může Jillian, přes 100 naběhaných kilometrů a nebo hodiny strávené na squashovém kurtě.

Abych to shrnula:
Rozhodně cvičení doporučuji těm, kteří nemají čas chodit do fitka, nemají sami od sebe vůli cvičit každý den a nebo chtějí zpevnit své tělo.
Na závěr několik progresů: 
(zdroj www.google.com)



Máš zkušenost s Jillian?
Napiš do komentářů, hoď odkaz na článek, pošli fotku, pošli článek a já ho zveřejním :)

PERSONAL INSTAGRAM || FITNESS INSTAGRAM

Štítky: