July workout plan

Spousta lidí se mě ptá, jak a co vlastně trénuju. Došlo mi, že tady o tom není vlastně zatím žádný článek. A tak to vypadá, že asi vlastně jenom jím a testuju nové doplňky stravy :D
Ale tak to samozřejmě není!
Můj tréninkový plán se mění z měsíce na měsíc. Během sezony samozřejmě trávím víc času na kurtě, protože kvůli škole nemám tolik času na všechno to trénování okolo. Teď v červenci mám ale čas na všechno (když nepočítám práci).
A tady je můj plán na červenec:

Běhání:
Začala jsem běhat přibližně před rokem, kdy jsem se přihlásila na We Run Prague 2014. Nikdy v životě jsem předtím 10km neběžela. Jenže tohle jsem brala jako výzvu. Začala jsem tedy celé léto trénovat, běhala jsem tak různě, většinou 4-6km. Pamatuji si, že jsem nikdy neběžela víc než asi 8.5km ... no a pak mi na 8.km při závodě došly síly :D i tak jsme doběhla v čase 1:02:21, což byla tenkrát obrovská spokojenost :)
Běhání jsem si tak nějak zamilovala. A jelikož jsem založila červencovou běžeckou výzvu, nedá mi jinak, než celý červenec běhat. A teď už mám odběháno něco přes 50km :)



Posilování:
Ani v červenci jsem na fitko nezanevřela, i když radši sportuji venku. Každopádně venku moc činek nezvednete, stejně tak asi ani nenajdete legpress :D A tak chodím víceméně pravidelně do fitka. Vzhledem k tomu, že jsem si nedávno zranila rameno, posiluji spíše nohy, břicho a teď nejvíc zadek (46 dní před dovolenou to ještě přeci doženu! :D). Jinak je posilování rukou asi moje nejoblíbenější partie. Teď se ale musím spokojit při jejich posilování pouze s vlastní vahou.


Jillian Michaels:
Hah. Na začátku července jsem se rozhodla zkusit 30 Days Shred Challenge od Jillian Michaels. Zkoušela jsem to cvičit už loni, ale nedokončila jsem. Momentálně jsem u dne 18 a tak věřím, že tentokrát se dostanu až do konce. Jestli to bude mít výsledky? Uvidíme. Vzhledem k tomu, jakou mám fyzickou zátěž během sezony je pro mě Jillian spíš odpočinková. I když, dokopat se k cvičení každý den je někdy fakt oříšek, obzvlášť, pokud mám už po tréninku nebo zápase. Důvod, proč ji cvičím je ten, že mě zajímá, jestli výsledky zaznamená i člověk, který je zvyklý sportovat a není obalený tukem ze všech stran :D
Pokud jste někdo cvičili - napište mi prosím zkušenosti do komentářů, popř. hoďte odkaz na článek!


Strava:
Co patří ke všemu tomu cvičení a sportování je samozřejmě strava. Vzhledem k tomu, že je teď všude spousta ovoce, je to pro mě jako sen . Ovesná s jahodama, tvaroh s malinama a broskvema, nektarinky, meloun. Nejlepší období roku je TADY. Jelikož je ale vedro, málokdo má chuť přejídat se teplými obědy, masem, rýží atd. Dbejte proto na to, abyste i během léta měli dostatečný přísun bílkovin, sacharidů a všech živin. 


To je prozatím vše :)
Já už mám dnes odběháno i odcvičeno, večer ještě pojedeme na kola s přítelem 
V nejbližší se době se můžetě těšit na reportáž ze Spartan race a dokončení Jillian výzvy.
 PERSONAL INSTAGRAM




Štítky: ,