DM vs. Rossmann

Čaute!
Dneska mám pro Vás tak trošku jinak zaměřený článek - není to ani recept, ani soutěž, ani žádný travel throwback. Je to vlastně něco jako recenze,
 která už mě nějakou dobu zajímala, ale prostě jsem asi byla nějak líná si to zjistit :D

Kdo se podívá na nadpis, asi je Vám hned jasné o co se jedná. Porovnání  podobných produktů z DM a Rossmanna. 
Akorát se to nebude týkat žádné kosmetiky, líčení ani drogerie. 

Jedná se o proteinové tyčinky!



Jak se to konkrétně týká mě?
Když jsem začínala cvičit, kupovala jsem si proteinovky právě v DM nebo v Rossmannu. Jenže jsem se jich docela přejedla a syrovátkový protein
 byl stejně lepší - méně sladký, měl více bílkovin a jíst pořád tu samou tyčinku dokola je prostě HRŮZA.
Samozřejmě jsem zkoušela i klasiky jako Excellent, Quest Bars atd., ale to je přeci jen trošku jiná cenová kategorie.

Jenže když prostě jdete někde městem, těžko si jen tak koupíte na chuť / svačinu Quest Bar, navíc mi ani nechutnají. A ta cena!
Proto jsou proteinovky z DM / Rossmanna mnohem přijatelnější.

A jak to tedy dopadlo?

1.místo
Na prvním místě je za mě jednoznačně Sportness EiweiS 50%. Jak Vám asi napovídá název, tyčinka má 50% bílkovin, což je oproti zbytku výrazný rozdíl,
 taktéž má o dost méně sacharidů a její složení se mi celkově líbí nejvíc.
Složení (na 45g): 164kcal, 4.2g tuku (2.5 nasycených mastných kyselin), sacharidy 14g (z toho cukry 0.95g a vícesytné alkoholy 12.2g), bílkoviny 23g.
Dostupné příchutě: vanilka
Obchod: DM
Cena: 24 Kč

2.místo
Mezi druhým a třetím místem jsem se rozhodovala o něco déle, ale nakonec vyhrálo opět DM Sportness EiweiS 32% - je levnější, má o něco více vlákniny a méně tuku. 
Složení (na 45g): 180 kcal, 4.7g tuku (2.7g nasycených mastných kyselin), sacharidy 21g (z toho cukry 13g), vláknina 0.23g, bílkoviny 14g.
Dostupné příchutě: cookies, banán, vanilka, limetka
Obchod: DM
Cena: 18 Kč

3.místo
Na posledním místě se umístila tyčinka Well Mix z prodejny Rossmann. Jak už jsem psala - byla dražší, měla více tuku a méně vlákniny.
Složení (na 45g): 179kcal, 5g tuku (2.5 nasycených mastných kyselin), sacharidy 20g (z toho cukry 12g), vláknina 0.1g, bílkoviny 14g.
Dostupné příchutě: vanilka
Obchod: Rossmann
Cena: 19 Kč

Můj závěr?
Pokud Vám nevadí vyšší cena, rozhodně volte tyčinku s co největším počtem bílkovin. Má i méně sacharidů, méně kalorií a méně tuku :)
Pokud se rozhodujete mezi tyčinkami s 32% - berte tu, jejíž prodejnu máte blíže :D



Není dovoleno kopírovat fotografie bez souhlasu!
FITNESS INSTAGRAM || PERSONAL INSTAGRAM

Štítky: , ,