Šmakounovy Štíhlé nudle

Dlouho tady nebyl žádný recept nebo tip na nějaké to zdravé jídlo. Sama dobře vím, že nápady dochází, fantazie někdy není tak bohatá,
 nebo spíš to kulinářské umění a tak se nějaká inspirace vždy hodí. Dnes se bude jednat o Šmakounovy štíhlé nudle. Šmakoun je totiž teďka vcelku populární 
a já na něj narážela až moc často, abych se nakonec nerozhodla ho vyzkoušet.



Kromě klasického Šmakouna a jeho různých chutí (které jsem zatím nezkoušela) jsem narazila v Bille i na nudle - těstoviny? Které lákaly nápisy jako bez lepku, 
bez tuku a bohatý zdroj bílkovin. Každý, kdo se trochu věnuje zdravému životnímu stylu určitě rád vymění klasické nezdravě-plno-sacharidové těstoviny
za nějakou lepší bílkovinnou variantu.

Kromě toho se také pyšní tím, že jsou až o třetinu zdravější než normální těstoviny. 
Sami vidíte, že nutriční hodnoty jsou opravdu skvělé 
a co je velké plus, stačí dát pouze na 1-2 minuty do horké vody, 
samy se od sebe oddělení a změknou :)
A teď k receptu!

  
Plánovala jsem je udělat s cuketou, ale nastal trochu problém. Došla totiž cuketa, grrr.
Takže to byla jedna velká improvizace.
Budeme potřebovat:
Na pánvičce osmahneme na olivovém oleji česnek a jarní cibulku, poté přidáme nadrobno nakrájená rajčata. Až zelenina změkne,
přidáme dvě až tři lžičky rajčatového pesta. Mezitím si do misky nalijeme horkou vodu (já dala uvařenou z konvice), nasypeme těstoviny do vody a osolíme.
Po 1-2 minutách těstoviny scedíme a přidáme ke směsi na pánvičku. Můžeme přidat nastrouhaný sýr, který se trochu rozteče.
Nakonec dochutíme podle gusta.



PERSONAL INSTAGRAM || FITNESS INSTAGRAM



Štítky: