Adidas StellaSport fall collection 2015


Krásný páteční večer!
Včera jsem měla tu možnost být u představení nové kolekce Adidas StellaSport od Stelly Mc Cartney. 
Než Vám ale kolekci představím - mám na vás velkou prosbu! 

V rámci akce si každá blogerka mohla sestavit vlastní outfity, které se teď účastní soutěže o vouchery na nákup nové kolekce! 
První místo vybírá porota, zbylá dvě čtenáři / uživatelé na instagramu
Na horní fotce můžete vidět mé outfity. Pokud se Vám líbí, budu jedině ráda, když na instagramovém profilu @bloggers.challenge 
dáte like těmto dvěma outfitům (čtvrtá řada, vlevo a uprostřed).

Samozřejmě chápu, že vzhledem ke čtenářské základně ostatních blogů asi nemám šanci, 
ale proč to nezkusit :)

A teď ke kolekci!





Celá kolekce je vytvořena ve sportovním pop-art stylu.
Oblečení je neuvěřitelně pohodlné a zároveň z kvalitních funkčních materiálů.
Mě osobně nejvíce nadchly asi všechny legíny. Musím říct, že ty mne zaujaly na první pohled!
Kromě toho v podzimní kolekci najdete i nové bundy a vesty.
Více na www.adidas.cz/stellasport






Nezapomeňte mi napsat, jaký produkt se Vám líbí nejvíce!
Za mě to jsou rozhodně ty modré legíny a zvířecí kolekce <3

A ještě jednou děkuji za hlasy u outfitů!



Štítky: , , , , ,