Cyclone Cup Giveaway!


Zdravím!
Omlouvám se, že píšu po takové době, ale můj fyzický stav se momentálně tak odráží v mé náladě, že by podle toho vypadaly i články.
Rameno stále čeká na návštěvu fyzioterapeuta (už jen 3 dny, díkybohu). Od minulého víkendu, kdy jsem přetrpěla 5 zápasů ligy 
bolí tak, že si sotva vyndám jídlo z mikrovlnky nebo sundám svetr přes hlavu. Do toho mám z nových tenisek úplně sedřenou
nohu (takže nejlíp mi je teď asi jen ve válenkách - což bohužel není moc vhodná obuv do práce) a včera mi po 4 letech znovu 
dali rovnátka, takže mě bolí celá pusa. A nerozkoušu ani piškot!!

Proto mi udělalo mega radost, když jsem si včera na poště vyzvedla od zvedej.cz tenhle úžasný shaker ♥  a o to větší radost, že 
se mi povedlo získat jeden i PRO VÁS! Takže teď můžu někomu udělat radost zase já! 

A proč je Cyclone Cup tak výjimečný?
Zaprvé je to "6oz storage"  (ta modrá část dole), kterou lze odšroubovat a dát si do ní např. další dávku proteinu nebo něco malého 
k snědku. Lahev má velikost 20oz - pokud pijete kafe ze Starbucks, odpovídá nápoji venti, neboli 592ml. Zadruhé je to všestrannost.
Cyclone Cup totiž není jen na protein, ale můžete si v něm rozmíchat prakticky co chcete. Např. vaječnou omeletu nebo těsto 
na palačinky. Prostě stačí dát dovnitř všechny ingredience, rozmíchat a nalít na pánev! Což je minimálně praktické v tom, 
že nezašpiníte žádné mísy ani moc nádobí! A v kuchyni to nevypadá jako po výbuchu.
Dokonce jsem na internetu viděla i video, kde si dovnitř dala slečna salát, dolu do "zásobníku" zálivku a nesla si to do práce 
na oběd. Fantazii se asi vážně meze nekladou! :D

Tak pokud chceš svůj Cyclone Cup, stačí udělat tohle:
Sledovat můj blog přes GFC (napiš jméno)
Sleduj @zvedej.cz na jejich instagramu.
Vyber si barvu modrá/fialová!
Napiš svůj email.

Giveaway vyhlásím 11.11.2015 ♥ 
Protože hezčí datum v listopadu prostě neexistuje!


Štítky: , , ,