Kokosová #mojeovesna !

Zdravím!
Dneska mám pro Vás tip na skvělou snídani. Určitě všichni znáte ovesnou kaši a nedivila bych se, kdyby jí většina z Vás snídala téměř 
každý den stejně jako já. Přijde mi, že jiná snídaně se u mě už snad ani nevede :D Dneska mám pro Vás tip na kokosovou variantu .



Kokosovou chuť nám poskytne Alpro kokosové mléko. Já jsem na jednu porci použila 150ml Alpro mléka a 50ml čerstvého mléka. 
Mléko přivedeme k varu a přisypeme 70g vloček (já používám ty jemné z Lidlu). Vaříme asi další 2-3 minuty na lehkém plameni 
a dozdobíme podle chuti :)

Pokud si děláte obyčejnou kaši nebo tzv. "ovenight oats" osobně doporučuji polít kaši medem a nechat ho vsáknout. 
To je skvělá varianta i pokud zrovna dojde ovoce a nemáte kaši čím dochutit :)

A taková malá zajímavost na konec. Určitě jste si všimli, že se na instagramu s kašemi roztrhl pytel. Je to možná i k smíchu, 
že něcotak jednoduchého a každodenního jako vločky s mlékem si získají takovou oblibu. Pro představu:
#mojekase 19.769 fotek
#mojeovesna 42.075 fotek
#overnightoats 190.840 fotek
#oatmeal 1.407.028 fotek !!

Takže kdo hledáte inspiraci na snídani nebo váš už obyčejná kaše nudí, neváhejte rozkliknout jeden z těchto hashtagů. 
Pár mých kaší najdete tady
A budu moc ráda za tipy na kaši, kterou si děláte vy! 


Štítky: , , , , , , , , , , ,