O'papa - love at first sight!

Ahoj!
Dnes mám pro Vás tip, kam si skočit na výborný oběd / svačinu / snídani, vlastně na cokkoli, když Vás popadne hlad. Důvodů proč bistro
zmiňuju je hned několik. Zaprvé tu najdete strašně moc moc moc zdravého jídla. Zadruhé suroviny nepochází z průmyslových výrob.
Zatřetí mám ho jen 2 zastávky od školy! Návštěva opravdu stojí za to. 
Posuďte sami :)


Bistro O'papa najdete na adrese Revoluční 7, nedaleko Palladia. V polední nabídce mají vždy jedno jídlo a polévku. Navíc zde najdete širokou
nabídku salátů, baget, panini a jiných polévek, které Vám na přání ohřejou. Já si dala dýňovou polévku a musím říct, že byla opravdu
výborná. Malou nepříjemností jsou akorát studentsky nemilé ceny - 72 Kč za polévku a 146 Kč za jídlo. 
Podívejte se na fotky, nebo třeba navštivte webové stránky a posuďte sami :)











Mně osobně se v O'papa vážně líbilo a určitě ho někdy využiju i jako zastávku při putování Prahou - mají zde totiž taky výbornou
kávu, domácí ledové čaje a limonády. Bistro mi dost připomíná Pret a manger, ve kterém jsme byli během návštěvy NYC a Hong Kongu 
hned několikrát. Zdá se mi to, nebo tam ta podoba vážně je?! 

Zdroj: google.com

Pokud máte tip na nějaký podobný podnik v Praze, určitě mi ho napiště do komentářů!
A nebo mi prostě jen napište Váš oblíbený podnik (a proč).

P.S. - V menu je odkaz na hlasování Blogerky roku. Jsem nominována v kategorii Cosmo Objev.
Pokud Vás můj blog zaujal, budu vděčná za každý hlas :)



Štítky: , , , , , , , , , , ,