My first 500km!

Konečně!!!
Moment, na který jsem se těšila už asi poslední dva týdny! Článek, který měl vyjít už před několika dny, jenže doběhnout posledních 5.5km 
se mi pořád nějak nedařilo. Buď bylo už "moc pozdě" nebo "moc tma", "moc zima", "moc hnusně" byla jsem "moc unavená" a nebo 
"poběžím zítra" a z "poběžím zítra" se stalo popozítří a popopozítří, až jsem si řekla dost! Sbalila se a šla to prostě doběhnout. A tak 
jsem se konečně dočkala svých prvních 500 km!
Kdo si chce přečíst něco dalšího z historie mého běhání, najde to v tomhle odstavci. Jak jsem začínala s běháním najdete TADY. Reportáž 
ze závodu Birell TADY, jak jsem běžela svou první míli na čas od Nike (a Ondra vyhrál) najdete TADY, fotky z běžeckého tréninku s Domčou a 
Eliškou jsou TADY, můj první Spartanrace najdete TADY a Olympijský běh na 10km je TADY. 
P.S. - Koukám, že těch běžeckých článků je tu nějak hodně :D
P.P.S. - Čím starší článek, tím horší úprava (omlouvám se, však to znáte, začátky).

Zpět k tématu. V současné době to mám s běháním trošku na hraně. Jak už jsem psala v prvním odstavci. Léto skončilo a přeci jen
podmínky na běhání nejsou zrovna dvakrát veselé. Když přijdete večer z práce nebo odpoledne ze školy, v 5 už je tma. Jít běhat ráno
je sice ještě docela přijatelné, ale zase - ta zima!!! A chlácholit se východem slunce (když je kolikrát mlha) není vůbec tak uspokojivé
jako v létě... Někteří si to teď pochvalují - konečně není takové vedro a nepotí se jako pra*e. No, upřímně, to ať ze mě radši tečou litry
potu než aby mě zebaly nohy... ale jak se říká: Kdo nechce, hledá výmluvy, kdo chce, hledá způsoby. Nebo ne?!


Na běhání používám nike+. Nejlepší je, že běh si můžete nahrát i zpětně a hlavně miluju ty trofeje! :D Není fajn, když vás někdo (nebo spíš
něco) alespoň virtuálně pochválí? (Asi jsem divná, ale mně to prostě udělá radost :D) Nejradši na tom mám ale to, že můžete předbíhat
své kamarády. Což je vlastně asi největší motivace. Obzvlášť, když Vás předbíhá někdo, koho nemáte zrovna moc v lásce a vy prostě
nemůžete!!!! dopustit, aby za ten měsíc naběhal více kilometrů než vy, že jo!! Takže kdo chce trošku motivace, přidejte si mě,
jsem tam jako deni_linhartova. A já budu moc vděčná, že budu mít větší motivaci a prostor na předbíhání :D
Není to trošku dětinské? No nevadí :D

Nejdůležitější rozhodnutí!
Protože tenhle "cíl" rozhodně není můj konečný a já nechci, abych teď snad nějak polevila, řekla jsem si, že si tenhle můj malý (velký!!)
úspěch zaslouží trošku oslavit. A to přesně dvěma způsoby. Zaprvé koupila jsem si startovní číslo na půlmaraton a rozhodla jsem se,
že do svých narozenin uběhnu dalších 100km! (6.11. - 6.12.).
100km za 30 dní jsem ještě nikdy neuběhla, ale doufám, že se hecnu a povede se mi to!
A nadělím si tak trošku dárek k narozeninám :)

A na závěr tady mám "běžecké fotky", které si schovávám už od září, ale nějak na ně nebyla příležitost. A teď přišla! Hah.


Shoes, Pants, Bra & Headband: Nike
Shirt: H&M

FITNESS INSTAGRAM || PERSONAL INSTAGRAM


Štítky: , , , , , , , , , , , , ,