Eat, Sleep, Train, Repeat...together!


Krásný pátek!
Dneska jsem tady konečně se skvělou náladou, protože dnešní den stál opravdu za to :) Konečně jsme po dlouhé době měli s přítelem oba celý den VOLNO,
což u nás nebývá zrovna moc zvykem :D A tak jsme se rozhodli využít jak nejlíp to jde a to samozřejmě nijak jinak než tréninkem a pak pořádným
 jídlem. A když říkám pořádným, tak tentokrát fakt pořádným :D


Rozhodli jsme se společně vyzkoušet nové fitko - Xfitness. Nepatří zrovna mezi ty nejmodernější, ale najdete zde prakticky všechny stroje, boxerský 
ring a velkou crossfitovou zónu - ta se mi líbila asi nejvíc :) Navíc tam pořádají i skupinové lekce crossfitu, takže kdo si to chcete zkusit, s chutí do
 toho! Potom jsme šli na oběd do restaurace DockHouse. Ještě nikdy jsme tam nebyli, ale na vyhlášení squashové sezony jsem dostala poukaz,
 tak proč ho nevyužít, že :D A musím říct, že to byla asi nejlepší cena z celého vyhlášení, protože takhle dobře jsem se dlouho nenajedla!



Jako předkrm jsme měli hovězí vývar a "tatarák" (který jsem chutnala poprvé v životě a není to zas tak hrozný, jak jsem myslela :D), na pití domácí 
limonády (na výběr jich mají asi 8, takže peeecka) a hlavní chod - Cheddar burgery s hranolkama, domácí tatarka, coleslaw a grilovaná zelenina.
A i když jsme byli naprosto bez šance to ve dvou všechno sníst, objednali jsme si všechno tohle jídlo a stejně jsme ten voucher ani celý neprojedli.
Ale bylo to taaak dobrý!
A ještě z toho rostou svaly :D


Byl to prostě po dlouhé době zase skvělý den  
Mě čeká o víkendu 5 ligových zápasů a pečení cukroví!
A vy nezapomeňte, že v neděli budu vyhlašovat soutěž o startovní balíček na Christmas NightRun.
Tak se ještě můžete zapojit :) 


P.S. - Kdo má nějaký osvědčený recept na perníčky, budu za něj moc vděčná!




Štítky: , , , , , , , ,