It's birthday time!

Je to tak!
Teda není, protože jsem je měla už včera, ale dort jsme měli až dnes a celé "slavení" se nám trochu zkomplikovalo, takže včerejší článek
 vychází opožděně až dnes :( Celý víkend byl tak trochu hektický a ve středu mám svůj úplně historicky první zápočet!! Takže doufám,
 že to zvládnu :D Na konci článku je navíc vyhlášení giveaway, tak čtěte dál!


Musím říct, že jsem dostala nádherné dárky ♥ 
Takže děkuju svým dvoum bývalým spolužákům z gymplu a zároveň skvělým kamarádům Danovi a Martinovi za růže! Květiny totiž nikdy žádnou
 ženu neurazí a udělaly mi obrovskou radost. Největším překvapením byla skvělá vánoční mikina a řetízek od mé budoucí kolegyně Adélky
 (jestli někdy dostudujeme :D). Ještě jsem dostala spoustu dobrot od přítelovi maminky (taková budoucí tchýně je sen každé holky, fakt!)
 a naprosto skvělé přání :D V té souvislosti jsem dostala ještě svou úplně první kuchařku - asi si máma myslí, že je na čase se osamostatnit
 (a nebo se naučit vařit něco víc než krupicovou kaši, toasty a kuřecí maso :D) - takže kdo hledáte nějakou kuchařku, kde bude všechno vysvětlené
 jak pro 5ti leté dítě, neváhejte pořídit Kuchařku pro dceru (jestli nezvládnu vařit podle tohohle, tak už podle ničeho). Od mamky jsem dostala ještě
 dvoje krásné šaty ke zkouškám (ty bohužel nemám vyfocené, ale i na to jednou dojde) - takže budu muset vyměnit tepláky, džíny a conversky za
 silonky, šaty a lodičky ala #businesswoman! A abych tohle všechno přežila dostala jsem nejlepší "lenošící soupravu" - medvědí pyžamko a župan
 od toho nejlepšího kluka pod sluncem ♥ Za celý svůj život jsem měla jen jeden župan, bylo mi 8, byl modrý a měl rohy jako pikachu :D Už dlouho
 jsem si nějaký přála a teď ho konečně mám. A to pyžamo? To je naprosto bezkonkurenční - trochu líp je vidět u mě na instagramu :)


A kromě těhlech krásných dárků jsem se rozhodla udělat radost sama sobě. A tentokrát fakt pořádnou! Už delší dobu jsem přemýšlela
o nějakém lepším foťáku (abych nemusela vše fotit na iPhone) a tak jsem si objednala Olympus Pen PL6 White a jsem z něj naprosto nadšená!
O něco horší je, že s ním zatím moc neumím, ale to přijde!


A teď konečně k tomu vyhlášení giveaway!
Jsem moc ráda, že tenhle praktický dárek můžu někomu věnovat a udělat někomu radost :)
Výherkyní se stává Anetka!
Moc moc gratuluju a doufám, že ho nebudeš muset nikdy vážně použít :)


P.S. - Nezapomeňte sledovat moji facebook stránku :)
P.P.S. - Už máte nějaké dárky k Vánocům?! 


Štítky: , , , , , , ,