2016, HERE I AM!

22:07, necelé dvě hodiny a první den nového roku bude u konce. A byl to skvělý den. Ráno jsem se vzbudila vedle muže mého srdce, šli jsme se běhat,
večer mě vzal na novoroční (h)ovňostroj. Ideální den, kdybych ho nemusela zakončit učením se na zkouškové. Když nepomohla ani přestávka na mandarinku,
 vzdala jsem to. So here I'm. A abych nezapomněla na poslední den roku předešlého, ten byl také plný učení. A jídla! Většina lidí tráví Silvestra někde v klubu,
 na privátech, horských chatách atd. My jsme byli doma. Doma, hezky v teple, s tisíci dílky opice od National Geographic, hitama od Michala Davida a lahví
 rychlých špuntů. Ne, že bychom neměli kamarády, se kterými bychom mohli Silvestr strávit. A snad nejsem ani asociální. Koneckonců, kdyby chtěl někdo ty
 puzzle stavět s náma, nenamítala bych ani slovo.



Spousta blogerek koncem roku vydává článek, kde shrnují rok 2015. A i když mě ty články docela baví, neumím si představit, jak vyčerpávající by jeho
 psaní bylo. Navíc jsem celý první půlrok ani neměla blog, takže bych těžko odkazovala na hromadu předešlých článků a fotek. Když si rok tak zpětně
 promítnu, stalo se toho hodně. Maturitní ples, spoustu stresu, nepovedené mistrovství republiky, anemie, roční výročí s přítelem, první spartan race,
 maturita, založení blogu, přijímačky na vysokou, 4-měsíční prázdniny, osobák na 10km, nejlepší dovolená v životě, Birell Grand Prix, výpověď,
 22.místo na žebříčku, nástup na vysokou s vlnou zoufalství, nová skvělá kamarádka, future lawyer a nejlepší support během zkouškovýho - Adélka, 
nová vítězství a medaile, práce ve Starbucks, první zkouškové, výlet do Drážďan a spoustu dalšího.


Já se ale nejvíc těším na to, co mě čeká tenhle rok. Nemám žádná konkrétní předsevzetí, ale vím přesně co chci a budu se tím směrem ubírat
 jak jen to půjde. Tak je to v podstatě taky předsevzetí, ne?! A co mě teda tenhle rok čeká?

Dvě zkouškový (a to jedno už je fakt za rohem)
 Czech Open v Racketlonu (ping pong, badminton, squash, tenis)
 první lekce Crossfitu
spolupráce se Zeerest
 snad vytoužená Spartan Race trifecta
 spoustu hodin na kurtech, ve fitku a tělocvičně
 několik běžěckých závodů a snad vymodlený osobák
 první půlmaraton... 
... a spoustu dalšího, co si na mě osud (nebo já) připraví :D


A protože se mi vždycky hrozně líbí koláže z fotek v těhlech článcích, udělala jsem alespoň běžeckou z některých běhů). Na nike+ mě najdete jako deni_linhartova :)



Štítky: ,