HOMEMADE PROTEIN SMOOTHIE

Krásné ráno!
Sice je 1:03, takže vlastně noc, ale stejně si to přečtete všichni až ráno. To jen my, co pracujeme do půl 12 večer a už za 10 hodin nás čeká
 dvouhodinový trénink a pak odpoledne ještě jeden, nemáme kdy jindy najít aspoň těch pár minut a sepsat článek. Natož se učit. 
 Jenže už od úterý chci napsat tenhle článek, protože jsem se chtěla podělit o zdravý recept a protože jsem se utvrdila, že některé věci se prostě
  nedají nahradit. Když jsem psala tenhle článek o palačinkách a mugcaku, dostala jsem ke své velké objednávce ještě různé vzorky proteinů
 a SMOOTHIE.Co mě ale zarazilo bylo, že to "smoothie" byl prostě prášek, co si nasypete do vody a minutu tím budete třepat a je hotovo. A právě
 v to úterý jsem se rozhodla, že to zkusím. Prášek jsem nasypala do mléka, protože to je vždycky lepší než voda. A třepala. A třepala. A těšila, že si 
dám po dlouhé době smoothie. Jenže už když jsem si k tomu čuchla, bylo mi jasný, že to prostě nebude vůbec dobrý a po ochutnání jsem to musela
 zapít velkým množstvím vody. FUJ
Takže jsem se hrozně naštvala, celé to vylila a šla si udělat to pravé poctivé a zdravé, s veeeelkym množstvím bílkovin. Protože ty mi sportovci
 máme rádi, ŽEJO. A co je nejlepší, zabralo mi to asi 4 minuty a bylo neuvěřitelně dobrý.


Ingredience:
(150ml) vody
odměrka proteinu (vanilka)
(150 ml) mléka
bílý jogurt
banán, jahody, maliny

Ingredience jsem přidávala v tomhle pořadí, není to nijak důležitý, ale spíš jde o to, abyste si ten protein v něčem rozmíchali.
Chuťově je asi i lepší udělat to celé z mléka, ale já zvolila půl napůl. Takže vodu, protein a rozmíchat pořádně třeba vidličkou. Dolít mlékem
 a jogurtem - podle uvážení, čím víc jogurtu, tím bude hustší. Klidně ho tam nemusíte dávat vůbec. A pak jen ovocná kombinace podle chuti
 (jen nedoporučuju kiwi, pak vám to v ledničce celé zhnědne a zkysne) :D 
Samozřejmě to jde celé udělat i bez proteinu, je to stejně dobrý. A kdo ho nemá a touží po bílkovinách, dejte si místo toho tvaroh.

P.S. - nepotřebujete žádný skvělý mixér ani Nutribulet za tisíce, mně stačí vždycky ten ponorný :)
A jestli máte nějaký tipy na domácí smoothie a freshe, sem s nimi!




Štítky: , ,