#DeniVsKytka

Krásný večer :)
Kdo sledujete můj a nebo Kytky instagram, mohli jste si všimnout, že jsme dneska ráno odstartovaly výzvu #DeniVsKytka. Samozřejmě to není
 nic jiného než reakce na seriál Margot vs. Lily, který NIKE vydává v rámci své nové kampaně #betterforit, nebo líp #zalepsija. A když jsme si
 takhle s Kytkou (promiň Kristýnko, ale já Ti tak asi prostě budu říkat :D) a holkama stěžovaly na Adidas akci na naše postavy (s plnýma pusama
 makronek a pečený zmrzliny na sádle, haha), rozhodly jsme se si tuhle kampaň personalizovat a vytvořit vlastní challenge. A protože budem rády
 za každou motivaci a duši, která se do toho odhodlá s náma a udělá něco pro svoje tělo. Na instagramu celá challenge pofrčí pod hashtagama
#ZaLepsiTelo #BetterForSummer a v neposlední řadě #ZaMensiSpek, protože nad všema přihlouplýma tagama, který jsme se snažily vymyslet
 nás tenhle tak rozesmál, že jsme se rozhodly ho použít. 
A jestli se chcete dozvědět něco víc, čtěte dál.



...a aby to nevypadalo, že záminkou pro celý tenhle challenge bylo jedno posezení s holkama, už dlouhou dobu mě v hlavě cosi hlodalo, že i když
 jsem pořád na kurtě, ve fitku nebo běhám, mýmu tělu to je úplně jedno. Ono si na to tak pohodlně zvyklo a nijak na to nereaguje, ale za to si s láskou
 a dostatečně nahlas říká o sladký a ostatní dobroty. A já si zas zvykla, že jsem už asi půl roku nepřibrala ani gram a tak s radostí hlásám  "jednou
 to nevadí" a dopřávám mu, jak se mu zlíbí. 

Co mnou nedávno ale pohnulo byla hádka s jednou mojí milovanou osobou kvůli popisku u mojí fotky na instagramu, BOŽE... a ona najednou vyhrkla
 "a proč vlastně nemáš sixpack, když pořád tak cvičíš?" A když ještě dodala, že na mně to cvičení ani není vidět, zůstala jsem jen mlčky sedět a kapitulovala
 na celou tuhle hádku, protože tři roky zpátky by přesně TOHLE byl ten důvod, proč bych zase přestala jíst. A hned po tom, co se mi hlavou promítly 
všechny moje milovaný Sbux latté se šlehačkou a ovesné kaše s rozpuštěnou oreo milkou a tak podobně, v hlavě se mi rozsvítila cedule "FAJN, 
JAK CHCEŠ." A pokud jsem tady nedávno psala, že nejdůležitější je dělat tyhle věci pro sebe a ne pro někoho jinýho, došlo mi, že i tohle je slušnej 
nakopávač a důvod to hecnout. 

A když už známe důvody, PROČ tahle výzva vznikla, pojďme si říct, o co jde:
Hlavním cílem je prostě dostat ze sebe to nejlepší. Zatímco Kytka chce hlavně zpevnit postavu a přestat "žrát" (můžem tomu radši říkat, že budeš
 papat zdravě, Kristýnko? :D), já chci zjistit, jakýho "progressu" je moje tělo schopno dosáhnout za 3 měsíce a zlepšit tempo na běhání. A tím, že výzva
 pojede takhle veřejně, bude to pro nás ta největší motivace a donucení to nezvdat. A my budem samozřejmě rády, když se zapojíte - stačí ke své
 fotce na instagramu přidat právě tyhle 3 hashtagy. A netýká se to jenom cvičení, běhání, ale taky samozřejmě jídla a pokud máte nějakej super
 zdravej recept, budem za něj moc vděčný 

... a tím se na závěr dostáváme k tomu, co se v následujících měsících bude na blogu objevovat nejvíc - celý průběh výzvy od jídelníčků
 přes tréninky, cvičící videa na youtube (kde budu moc ráda za odběr ♥) a snad i nějakým tom progressu :D
Tak co? 
#ZaLepsiTelo
#ZaMensiSpek
#DeniVsKytka
#BetterForSummer

Štítky: , ,