DREAMPLACE

Nemáte občas pocit, že byste chtěli na chvíli "vypnout"?
Sbalit si tašku, odjet na letiště, sednout na první letadlo a odletět kamkoli, kde budete sami a budete mít klid? Zahodit telefon, sociální sítě, lidi.
 A užívat si jen to místo. Klid. Ticho. Samotu. A nebo si jen jet odpočinout od toho všeho tady a udělat si výlet. Už je to pěkně dlouho, co jsme
 s Týnou vyrazily do New Yorku. Jednou jsme prostě seděly v Costě a řekly si, že tam chceme a za 10 dní jsme letěly. A byl to můj jedinej, první  a asi
 i poslední spontánní výlet, ale bylo to naprosto super. A teď, po dvou letech, mám zase hroznou chuť někam vyrazit. Třeba si jen vzít batoh a odjet
 do Krkonoš. Nebo na Island. Na mém "travel wishlistu" je společně s Austrálií a Zélandem už neuvěřitelně dlouho. A poslední dobou mám čím dál
 větší chuť koupit letenku a prostě jet. Ale asi to ještě bude nějakou dobu trvat, než se konečně jen přestanu kochat fotkama, sbalím si ten batoh
 a pojedu. Vypadá to tam totiž jak v pohádce, no ne?

























Ze všeho nejvíc chci navštívit tyhle termální lázně Blue Lagoon (dejte si to do googlu a koukněte se na obrázky, stojí to fakt za to). Denní vstup se dá
 pořídit za 40 euro, horší je to s ubytováním, kde stojí noc pro dva od 317 euro, což je asi 8,5 tisíce korun, nevadí :D
Já můžu doufat, že se mi tenhle sen jednou splní a nakonec se na Island podívám.
Máte taky nějaké vysněné místo, které chcete navštívit?



Štítky: