EVERYDAY LIFE SPOTS

Krásné pondělí.
Dneska jsem tu s trošku netradičním článkem. Projížděla jsem dnes fotky v mobilu a zjistila jsem, že mám spoustu fotek, které jsem nepublikovala
 a přesto se mi líbí. Důvod je asi jednoduchý - nejsou tak zajímavé, aby se o nich napsal celý článek a tematicky možná tak nějak vyčnívají, že je nelze
 nikam přiřadit. Původně jsem chtěla napsat jen "random" článek poskládaný z fotek, ale rozhodla jsem se to pojmout jinak. Chtěla bych Vám tak
 ukázat takové malé střípky z mého života, toho jednoduchého a reálného, ne toho, který většina blogerek zachycuje skrz drahé objektivy svých
 foťáků při perfektních momentech. Ne, že by se mi ty fotky nelíbily. Ale nepatřím mezi ty co mají v každodenním shonu foťák k ruce jako přikovaný,
 aby si zrovna vyfotili tulipány cestou ze školy. A i když bych ráda, kolikrát ani foťák nenosím s sebou. Když jsem ho vzala na poslední závod,
 rozbil se mi displej a tak ho beru opravdu jen když to má důvod. Myslím, že článek s troškou nekvalitních a rozmazaných fotek focených iphonem
 nikomu neuškodí. Kromě těch tu najdete ale i ty moje oblíbené, kvalitní. Pokusím se ke každé přiložit nějaký komentář, abyste pochopili, proč jsou
 pro mne důležité. Myslím, že právě tyhle nestrojené fotky Vám pomohou poodhalit něco víc o mně

A začneme mojí dnešní snídaní - mou oblíbenou kombinací ovesná kaše, med, borůvek a nutelly. 


Fotka z cvičení s Domčou. Nepatří asi ani tak mezi oblíbené, ale je tu úplně z jiného důvodu. Pamatujete si story o tom největším rejpalovi, 
který nám tam dělal společnost? Dneska jsem ho potkala na zastávce! :D 


Asi nejméně kvalitní fotka, ale hrozně se mi líbí. Lukyho už jste mohli vidět na fotkách z Winter RunuChristmas RunuOlympijského běhu
 a asi ho uvidíte i na fotkách z dalších závodů. Dneska jsme spolu vyrazili poprvé do fitka a myslím, že je viditelný, že to byla fakt sranda.
 Luky byl ve fitku poprvé, ale pózování mu jde na jedničku :D


První den druhého semestru s oblíbenou termoskou z Disneylandu.


Zdravý mugcake, který se stal od začátku výzvy s Kytkou jednou z mých oblíbených snídaní. A takhle si ho můžete udělat sami.


#BackstageSnapchat před startem Winter runu. Luky > Dan > Mája > Adélka a moje uculená maličkost. Kdo ještě neviděl video, mrkněte tu,
 byl to skvělý závod (až na tu šílenou zimu). 


...a takhle jsem si hrála na fotografku. Taťka dostal na testování nové tenisky na tenis od Headu. A já mu je tiše závidím, protože designově
 se fakt moc povedly. 


Včerejší zdravý oběd - šmakoun, cuketa, lilek, paprika, česnek, jarní cibulka a neapolská omáčka Vzniklo z toho něco jako domácí ratatouille :D


... Bobinčino Peru lactose free caramel macchiato a Bobánkovo Peru soya capuccino. Aneb, když Vašemu spolupracovníkovi "Deni a Adéla"
 přijde moc suchý a neoriginální. 


... nejlepší dýňovka v Praze z O'Papa, kterou jsem měla minulý týden rovnou čtyřikrát :D


... asi jediná ucházející fotka z Mistrovství republiky, které skončilo tuhle sobotu. S výsledkem jsem docela spokojená, oproti loňsku jsem si
 polepšila o 8 míst (což zas nebylo tak těžké, protože loni jsem dopadla fakt špatně). Každopádně pro mě to byl dobrý turnaj a já mám teď ještě
 větší chuť do trénování než předtím! V souvislosti s tím jsem si dneska četla lednový článek o squashi, který podle mě stojí za to přečíst, 
protože je tam podle mě spoustu zajímavostí, co nevíte (a měly by vás pobavit :D). 


Běhání. Kdybych sem měla nahrát všechny fotky, mohla bych udělat článek jen z nich. Za 3 týdny mě čeká první půlmaraton, což bude jedna
 velká výzva. Doufám, že dopadne úspěšně a já závod dokončím v nějakém "ucházejícím" čase. Nebojím se totiž ani tolik toho, že bych
 ho nedokončila. Vím, že to nevzdám, i kdybych do cíle měla dojít. Ale ono to na trati nakonec bude asi uplně jinak :D A já Vám o tom všem
 potom napíšu.


HARLEY AND SONS. Poprvé jsem pochopila, jak vypadá luxus ve formě čajů. Jak jinak než při pohovoru do advokátní kanceláře, který dopadl
 neúspěšně a já jsem za to nakonec ráda - náplň práce, která by mě čekala by mě totiž nenaplňovala ani z poloviny.


Fotka z natáčení venkovního tréninkového videa. Já poprvé mluvila na kameru - jen na jeden pokus, protože venku byla neuvěřitelná zima. 
Na video se můžete kouknout tady. A pokud se Vám líbí, nezapomeňte dát subscribe, protože příští týden na kanále přistane úplně nový
 zabijácký plank workout! :D


Poslední turnaj před republikou. Znáte to, když máte na hlavě sluchátka, protože nechcete s nikým mluvit, ale nikdo to nechápe a pořád
 Vám něco říkají? Tak to byl přesně ten případ. Plus jsem přišla o raketu. A odvezla si velkou modřinu přes celé lýtko. #Juchu.


Naše první společné cvičení s Domčou. Nevyspaná po plese a ještě světlovlasá. 


Redhead selfie. Znáte ten pocit, kdy sedíte u kadeřníka a jste strašně spokojení a dvě hodiny na to přijdete domů a říkáte si "co to mám
 proboha na hlavě". Naštěstí už jsem si na to zvykla a trochu se to vymylo.


EMA espresso bar. Tam jsme se vydaly před zkouškou s Adélkou během zkouškovýho, protože toho byl plný instagram. Jejich capuccino sice
 vypadalo skvěle, ale chuťově mě zklamalo a ani nesplňovalo "parametry" capuccina. Ani trochu.  


Prázdný fitko a nejoblíbenější tričko z crossfit kolekce od Reeboku. 3..2..1.. GO!


První hodinky, které jsem dostala od táty a pandora. Každý přívěsek je spojen s nějakou událostí a má pro mě velký význam.


Nejmilovanější psisko na světě.


 Mrož od naší Kačenky. #CupMaster


Pokus o první zdravou pizzu, která byla fakt moc dobrá a tady najdete recept


Naše první fitko s Kytkou.


Poslední medaile do sbírky. #48


 Nové oblíbené proteinové smoothie s lžičkou Baobabu. Zkoušeli jste někdo nějaké superfoods?


Nejlepší levandulová limonáda v Bistru Proti Proudu.


Fitko, kdy vznikla naše výzva #DeniVsKytka a #ZaMensiSpek (sledujte na insta) :D


Fotka z posledního cvíča s Domčou. A já se nemůžu dočkat, až za půl roku vyfotím stejnou a (snad) tam uvidím nějaké zlepšení. 


Drážďany. Poslední společný výlet, asi poslední společná fotka a těžko věřit, že už to budou tři měsíce. 

Naprosto skvělá fotka na závěr. Já budu něco mezi taťkou a strejdou. Co vy? :D