WHERE TO EAT II.

Kdysi dávno jsem napsala první "díl" tohohle článku, na který se můžete podívat tady. Kdysi dávno bylo přesněji řečeno po zkouškovém, protože zkouškový je jednoznačně období největší závislosti na jídle, kdy buď jíte asi 18x denně (nebo prostě celý den v kuse) a nebo si po každé zkoušce jdete za odměnu sednout někam na pořádný jídlo (a nebo několik hodin před zkouškou prosedíte v nějaké kavárně). A přesně to jsme dělaly my s Adélou. Jak v zimě, tak teď! :D A jestli vyjde třetí díl zase až v lednu, bude se jmenovat ExamTime Eating Disorder III. Protože jestli něco po dobu zkouškovýho nemá řád, je to právě stravování. Což není nic pozitivního, nicméně, všechny ty jídla byly TAK DOBRÝ! (hlavně to poslední, ze včerejška!). 
A jestli jste právě hladoví, je to ideální článek pro Vás!


O'Papa
O'Papa je asi nejoblíbenější bistro, který je ještě o to lepší, že ho mám asi 4 minuty od školy! (A hlavně cestou do školy). Neuvěřitelně mi připomíná Pret' A Manger, který mě několikrát zachránilo v Hong Kongu, když jsem odmítala jíst smažený brouky na ulici nebo něco z rybího trhu :D .. a co je na něm nejlepší kromě spousty zdravých potravin, bagelů, panini, salátů, farmářských jogurtů, kokosu, tisícera šťáv, vod a dobrý kávy je jejich absolutně NEJLEPŠÍ dýňová polívka, kterých jsem jedla už fakt nesčetně, ale tahle prostě nemá konkurenci. Bohužel ji nemají v nabídce pořád, ale když je zrovna týdenní polévkou, jsme schopny tam být třeba třikrát týdně... #obssesed.


Na Grilu
Tenhle podnik jsem objevila úplně náhodou, když jsem běžela z práce na poštu do Jindřišský a protože se mi hrozně líbil z venku ten americký styl, napsala jsem ho na svůj To visit list a zanedlouho jsme se tam dostali. A o to lepší bylo překvapení, že tam mají jenom kuřecí maso! Pravda, že přítel by tenkrát možná do hamburgeru ocenil asi něco jinýho než kuřecí, ale mně to naprosto vyhovovalo. A kromě hranolků Vám udělají taky ratatouille, což je strašně dobrý a ne všude ho uměj udělat... A co je ještě větší pozitivum, že nad bistrem je celý jedno patro na sezení, kde si můžete vzít libovolně z několika druhů pálivých omáček (dokud Vám třeba nebude úplně špatně a hořet pusa, jako mně) ale co je úplně nejlepší je ten jejich interiér! To je prostě 10000% ze 100% a takhle jsem se nezasmála už fakt dlouho! 


KARE Café
Když se dostáváme k interiéru a designu obecně, tak nesmím zapomenout na tuhle kavárnu. A schválně si rozklikněte ten odkaz, protože hned pochopíte, jak je ten interiér neobvyklej. A i když se to jmenuje "café", během dne se tam dobře najíte, jak bagelů, salátů, ale i polívek a teplých jídel. Co ale jednoznačně doporučuju jsou snídaně! Smoothie byly fantastický, co bylo ale naprosto skvělý byly tyhle ovesný palačinky s čerstvým ovocem! A než Vám donesou jídlo, můžete si projít druhou část kavárny... KARE se totiž zabývá i designem, takže pokud sháníte něco do bytu nebo se chcete jenom inspirovat, stojí to za to, protože tyhle kousky v IKEE rozhodně nenajdete. #Approved.
Kare najdete na Jungmannově náměstí.. a jestli si příště nezapomenu vzít kartu do foťáku, hodím Vám sem ten interiér! :)

Oliver's Coffee Cup
Tak tahle kavárna je co by kamenem dohodil od mé práce. A vzhledem k tomu, že si dám kávu tak nějak radši u nás, protože prostě na 10000% vím, že bude chutnat tak jak chci, trvalo mi hrozně dlouho, než jsem se sem dokopala. A to díky Ondrovi, který si před odjezdem do Ostravy usmyslel, že zajdem na kakao... a bylo skvělý. A protože mě v lístku zaujaly ještě další věci, vydali jsme se sem znovu. Tentokrát na levandulovou limonáda a levandulové latté, protože nás hrozně zajímalo jaký bude. A bylo fakt moc dobrý, ačkoli limonáda je u mně pořád větším favoritem - ta chuť je zkrátka tak nějak víc osvěžující. Komu latté nechutnalo byl Kuba - chutnalo prostě tak víc bylinkově a hokejista a bylinkový latté prostě už od přírody asi nějak nefunguje :D. Co se mi tam ale líbí nejvíc, že i když jste v centru na Václaváku je tam boží klid. Nebývá tam vůbec plno, ani tak rušno jako u nás ve Starbucksu a tak je tam na učení a psaní článků absolutně ideální prostředí. A když Vám zrovna dojde inspirace, můžete se podívat na obrovskou mapu světa na stěně nebo z okna pozorovat všechen děj na Václaváku. Zkrátka ideální.



Le Burger
Stejně jako jsem první díl končila Dock Housem a burgerama, nebude tomu jinak ani teď. Le Burger je bistro na Andělu, které sice není prostorově tak velké, ale zatím se mi nestalo, že by tam nebylo místo. Kromě klasických burgerů jsou na výběr i paleo burgery a různý vegetariánský varianty. Přílohy, zelenina a omáčky tu taky najdete, stejně jako pár salátů a v polední nabídce i nějaký ten steak. A skvělou citronádu! A co se mi tu líbí oproti ostatním bistrům je, že si můžete sednout na barovou židličku a zírat na kuchaře asi z metru a tak se koukat, jak se Vám celý jídlo dělá. Máte pak ten dobrý pocit, že přesně víte, co je uvnitř, jak ty suroviny vypadají, kde se skladují a podobně. A pokud Vás láká víc druhů než jeden, můžete si objednat tohle trojkombo jako my včera s Adélou! (Protože jak jinak oslavit neúspěšnou zkoušku než pořádným jídlem :D). #HotBodyForSummer.


Kdyby se Vám náhodou někomu zdálo, že všechno jen chválím, není to tak úplně pravda! Z těch množství podniků jsem vybrala těch 5, co se mi líbilo nejvíc, něčím mě zaujaly a zároveň tam bylo dobré jídlo. A kromě toho, všechny až na Le Burger jsou od sebe na 10 minut pěšky (a pokud máte lítačku, jste za 10 minut i tam).

Tak doufám, že teď máte chuť jít vyžrat ledničku :D 
P.S. - Hlásím se v lednu!